KARNET.CZ

Chvilka čtení pro každého

změnit téma:

Počet článků

Najdete zde celkem článků.

Počet čtenářů

Všechny články byly od 19.6.2007 přečteny celkem x.

Ticketpro - bez fronty a nervů na 1/2 roku zapomeňte!

25.06.2007 | Roman Karnet

Dnes jsem si byl vyzvednout a zaplatit 2 lístky do pobočky Ticketpro v Praze na Můstku a nestačil jsem se divit. Průměrný čas na vyřízení jednoho zákazníka 15 minut! Že to není možné? Dnes bohužel ano, protože dnešním dnem začala akce s vracením vstupného za zrušený koncert George Michaela, který se měl konat 2.6.2007 v T-Mobile Aréně.

Do pobočky jsem přisel v 19 hodin, tedy hodinu před zavřením a ve frontě jsem byl osmý v pořadí. Odhadoval jsem to maximálně na 20 minut. Po 15 minutách kdy se nic nedělo, jsem se musel jít přesvědčit, že tam třeba neusnula. Seděla tam a koukala nehnutě na monitor, vrátil jsem se do fronty. Po chvíli odchází první zákazník. Po dalších 10 minutách odchází 3 naštvaný zákazníci. To mi nedá a jdu se zeptat, co se děje. Bylo mi řečeno, že je problém s jejich systémem a trvá dlouho vyřízení požadavku. Později jsem se dozvěděl, že se problém vztahuje pouze na vracení lístů George Michaela, nikoliv na tisk nových lístků. Pokud někdo vracel lístek, systém se zasekl a trvalo minimálně 10 minut, než pokladní mohla pokračovat, přitom vyřízení nových zákazníků trvalo maximálně do 5 minut!

Ticketpro na svých webových stránkách úvádí "...Společnost za svou více jak desetiletou existenci vždy dostála včas svým finančním závazkům vůči pořadatelům i vůči zákazníkům, kteří si zakoupili vstupenky na následně zrušené akce a bylo nutné jim v co nejkratší době refundovat vstupné.". Bohužel už nikdě neinformují o nedokonalém informačním systému a že vracení lístků je na vrub času a nervů nových zákazníků.

Hodinu před zavřením a v této vyjímečné situaci byla v provozu pouze jedna pokladna! bylo mi vysvětlěno, že druhá pokladní musela již zavřít, protože má velikou finanční hotovost a musí to všechno stihnout spočítat do zavírací doby. To chapu, nikdo nechce dělat přesčasy, ale hodinu počítat hotovost, to teda musela být suma!

Mojí stížnost už vyřizovat nemusí, prý to tam takto vypadalo celý den a vedení včetně IT techniků informovali. To jsem se uklidnil, když ani v průběhu dne se jim nepodařilo problém vyřešit. Technici nebo vedení si asi včas neuvědomilo, že jsou v Čechách a pokud jde o vracení peněž jsou všude první. Takže většina čechů tuto příležitost využila hned první den, ačkoliv peníze budou vracet ještě půl roku, jak bylo všude uvedeno.

Pokud to jejich systém z jakéhokoliv důvodu nezvládá, stačilo zavést jednu extra pokladnu, která by vyřizovala pouze vracení lístů George Micheala nebo vracení lístků odložit do vyřešení problému. Naštvaným zákazníkem tak mohl zůstat pouze fanoušek Michaela a nikoliv i všichni ostatní včetně těch pokladních.
Je to úplně stejné, jako bych v supermarketu koupil noviny a čekal ve společné frontě na reklamace.

Rád bych se příště obrátil na konkurenci a využil jejich služeb, bohužel většina kulturních akcí využíva pouze "hloupý" systém Ticketpro. Ach jo :-(

zpět